zondag, juni 25, 2006

De universele vrouw

In mijn jeugd hoorde ik liedjes op de radio over 'the univeral soldier'
Nu bedenk ik mij dat je net zo'n song zou kunnen maken over de 'universele vrouw'!
Elke vrouw is in staat om lief te hebben ...
Zo ook elke man ...
en toch is er ... 'de zoektocht' ... ook nog als je je vrouw (man) gevonden hebt en absoluut zeker weet dat je met haar (hem) de rest van je leven wil delen ... toch blijft daar de drang.
Waarom een zoektocht?????? Een vrouw + een man = toch een gezin !!!!
Of niet soms ?????

3 Comments:

Blogger zapnimf said...

Neen hoor.
De zoektocht was leuk voor zolang die zes jaren van het nahuwelijkse vrijgezellenschap duurde.
De queeste is ondertussen voorbij. Ik kijk naar de gevondene en besef dat vergelijken of verlangen naar wat anders totaal in het niets zouden vallen. Het niets is meestal slechts een illusie.

vrijdag, mei 09, 2008 8:23:00 p.m.  
Blogger patrick said...

@zapnimf: Het komt er dan op neer een punt te kunnen zetten achter een hoofdstuk, en dan weer verder met het volgende.

zaterdag, mei 10, 2008 1:09:00 a.m.  
Blogger zapnimf said...

Grasjes zijn niet groener aan de overkant, als je ertoe gaat, merk je dat er daar ook rosse plekken zitten in het gazon.

zondag, mei 18, 2008 2:23:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home