dinsdag, augustus 14, 2007

Zelfbeklag - lees niet verder !!!!

Heb ik ooit gezegd dat ik het ver zou schoppen?
Heb ik ooit gezegd dat ik de man was waar iedereen respectvol een stap voor opzij zou doen?
Heb ik dat ooit gezegd?
Waarom dan?
Waarom dan, Patrick, denk je jezelf te mogen wijsmaken dat ik niet gelukt zou zijn in mijn doelstellingen?
Waarom?
Heb ik dan geen liefdevol gezin uit de grond gestampt?
Hab ik dan niet een behoorlijke levensstandaard voor mijn gezin en mezelf mogelijk gemaakt?
Wat wil je dat ik nog meer doe?
Ben ik niet origineel genoeg?
Heb ik mezelf te veel dingen wijsgemaakt?
zocht ik de meest gemakkelijke weg?
Waarom zeg je me het niet, gewoon?
wat deed ik fout?
Ik kan niets meer bedenken!
Waar heb ik gefaald ?
Zeg het me dan !!!!!!
WAT ZIT JE DWARS ! ! ! ! !

Diep vanonder de modderig moerassige diepte van de zichzelf verzwelgende zelfgenoegzame diepte, wringen de gevoelens van ongenoegen doorheen het taaie gevoelsleven ...

... Please !!! Come and rescue me !!!!!!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dit is het tweede soortgelijk bericht dat ik van je lees (ok met bijna een jaar tussen).
Hmm, Patrick... dat heet gewoon : midlifecrisis. Koop jezelf een moto en wees voorzichtig.

vrijdag, mei 09, 2008 8:10:00 p.m.  
Blogger patrick said...

@zapnimf: Ik heb geen moto en vrouwlief (wiens mening ik wel respecteer) zou in alle wanhoop verkeren - ik en moto's zouden geen perfect match zijn :) met alle gevolgen vandien
De andere alternatieven, zo wordt mij verteld, zijn :
- start met een vijver in de tuin (deze heb ik nooit begrepen ...)
- zoek jezelf een minnares. deze begrijp ik wel, maar voor mij geen optie

zaterdag, mei 10, 2008 12:43:00 a.m.  
Blogger zapnimf said...

Nee, een vijver is niks dan last (ik heb er eentje) en minnares ben ik ook al wel eens geweest op een blauwe maandag, ook geen eer mee te behalen.
Die moto kan je altijd in de garage laten staan natuurlijk.

zondag, mei 18, 2008 2:19:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

maar een moto in de garage ... daar heb je niks aan ... 't is niet kuisen wat het leukste is, maar rijden :)
Misschien moet ik maar 2 moto's kopen: ook één voor mijn vrouwtje !

zondag, mei 18, 2008 9:15:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home