zondag, oktober 09, 2011

Je bent er! Ben ik er niet?

Ik ben in een lyrische bui!
Dus hou je vast, of ga weg van deze site, want wat er nu volgt draag ik later geen verantwoordelijkheid meer voor - ik wijt het aan die lyrische bui!

Je bent er!
Maar je bent er niet!
Je wezen, je zijn, is wat iedereen ziet!
Je bent er voor mij! maar toch ben je er niet!
Want je bent er voor jezelf en niet ...
Dus vraag ik me af ...
Ben ik er?
Voor jou?
Of ben ik er voor mezelf ...
en zeg ik gewoon dat ik van je hou?
Want ik wil niet alleen zijn!
Dus blijf ik bij jou.
En vertel ik : ik ben er voor jou!
toch is er iets ...
Dat ver gaat voorbij deze woorden !
Er blijft tussen ons een innige band!
Jopah!
Ik ben van jou!

2 Comments:

Anonymous zapnimf said...

O? Doen we zo? Later ontken je de verantwoordelijkheid?

zondag, oktober 09, 2011 11:50:00 p.m.  
Blogger patrick said...

Tuurlijk doe ik zo!

Ik zie mezelf als 2 personen!
Die ene die zijn emoties uit en die andere die er zo voor gegeneerd is dat hij er een commentaar moet tussenzetten zoals '... wat er nu volgt draag ik later geen verantwoordelijkheid meer voor ...'
beiden zijn tegelijkertijd aan het woord en voila! Het resultaat!

Van schizofrenie gesproken ...

maandag, oktober 10, 2011 12:01:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home