zondag, januari 08, 2006

Er middenin staan!

Dat is wat ik wil! In het midden van het leven staan!

Misschien is dit niet zo specifiek, 't is dan eerder een richtlijn!

Vanaf NU! wil ik midden in het leven staan!

Hoe vertaal je dat?

Dit is een stelling als een diamant, nee, zelfs nog meer dan een diamant ... wat betref het aantal facetten die het antwoord behelzen van deze vraag.

In het midden van het leven staan is voor mij:

Leven in het NU! Niet gisteren, Niet morgen, Niet vandaag, NU!

Alle hypocrisie, gooi ze maar overboord: Tijdverlies!

Waarom wachten om iets te beginnen? Waarom niet NU? Alles wat je niet wil doen, dat plan je voor morgen - Deze dag blijft toch altijd een dag verwijderd!

Houden van ... de kleine dingen ... de intense momenten ... dat wat je hebt moet je koesteren ... verheffen tot op hemels niveau.

Wacht niet tot iemand het voor je doet, je leven maak je zelf.

Zeg wat je te zeggen hebt!

Geen tijdverlies aan negatieve gevoelens - haat - wrok - ...

Als je op een vlot vaart, neem dan zelf het roer!

Als je van een berg moet skiën, ga als eerste!

Go! Go! Gooooo-oooooh!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Amai, dat bruist ! Ik hoop dat je er een fantastisch jaar van kan brouwen ! en dat hier dan te kunnen lezen zodat ik er waarschijnlijk ook wat van kan opsteken.

zondag, januari 08, 2006 5:29:00 p.m.  
Blogger patrick said...

@Hildegarde: Water flows

maandag, januari 09, 2006 12:54:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home