vrijdag, juni 06, 2008

De Nieuwe Patrick

Vandaag werd hij geboren! Deze morgen!
De Nieuwe Patrick!
De Nieuwe Patrick (NP) is op zijn minst zo goed als de Oude Patrick (OP)!
Zelfs nog Beter!
De NP leeft gezonder, gaat op tijd slapen, zodat hij voldoende uitgerust is, drink minder koffie, wordt met de dag slanker, is heel sportief: Iedere week 2 keer een uur hardlopen en nog 2 uur skaten! ...
Mocht je misschien denken na het lezen van de vorige regel dat de NP een saaie persoon is, dan kan ik je ten stelligste verzekeren dat dit niet zo is, want de NP is héééééél sociaal en vol liefde voor zijn medemensen! Deze NP is de persoon bij wie je wil zijn om je avond tot een succes te make!
Op het einde van de avond is de NP een beetje (veel) vermoeid geraakt en maakt weer plaats voor de OP!
Maar! Geen Nood!
Morgen wordt hij opnieuw geboren, de NP ... misschien blijft hij dan wat langer wakker :)

2 Comments:

Blogger zapnimf said...

En wat als er iemand de oude Patrick liever had? Wat dan?

maandag, juni 09, 2008 9:44:00 p.m.  
Blogger patrick said...

:)
Terechte vraag!
't is alleen maar hoe je de nieuwe Patrick definieert: Voor mij is dit als volgt:
- neem de oude Patrick
- Verwijder de eigenschappen die ik niet denderend vind (akkoord! dit is slechts mijn opinie en andere mensen kunnen hier een ander idee over hebben - maar ik leef het meeste samen met de oude/nieuwe Patrick :)
- Voeg toe: de gewenste eigenschappen
... ziedaar : 'A new man is born'

dinsdag, juni 10, 2008 12:12:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home