donderdag, januari 26, 2012

Vandaag werd ik Super-man!

Ik heb geen Keuze! Slechts één manier volstaat om je leven te leiden zoals het hoort ... als Super-man!
Wie anders heeft de tijd om de noden van je vrouw, je kinderen, je werkgever en tal van anderen op een positief en waardevolle manier te kunnen vervullen, en te koesteren, en er de vruchten van te kunnen plukken, zonder dat je de status van Superman hebt bereikt.
Geloof me vrij, ik heb rijen van zelfhulpboeken verslonden (ik heb nog verschillende boetes staan in de bibliotheek). Het is ECHT mogelijk, om superman te worden: Positief Denken! Het negatieve blokkeren! Plannen maken, Doelen stellen! en gaan ... met die banaan ... het succes ligt voor het grijpen ... als je maar wil ... (?)
Echt ... fluitje van een cent!
Nopes? Seen that, been there? Know the feeling?
Welkom in de echte wereld! ... en toch zal ik een manier vinden om Superman te worden! Ik kan de droom van mij lieve Eega toch niet aan stukken slaan ...

3 Comments:

Anonymous zapnimf said...

Ach, ik vind een superman met wat gebreken ook wel iets hebben.

donderdag, januari 26, 2012 12:14:00 a.m.  
Blogger patrick said...

Dank je voor de waardevolle bemoediging

donderdag, januari 26, 2012 12:26:00 a.m.  
Anonymous HansDeZwans said...

Go for it, superman.

donderdag, januari 26, 2012 3:25:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home