maandag, januari 19, 2015

voer voor de psychiaters

Hier zit ik dan, mijmerend, denkend aan al die voorbije jaren, gevoelens, emoties, onbeantwoord verlangen, wulpse tederheid en nog veel meer!
Waar ben je dan? Ik zoek je!
Ik vind je niet, maar ik zoek je!
Misschien sta je al die jaren al naast me, hier dicht in de buurt bij mij!
... maar ik zie je niet!

Ligt het aan mij, kijk ik steeds de verkeerde kant op?
Zijn het mijn ogen die niet werken uit wanhoop?
Ben je daar?
of niet?
je moet het me vertellen! Zeggen dat je er bent, voor mij.
Je houdt toch wel van mij!
of niet?

Ik ben er!
Tenminste, zo wil ik het zelf geloven.
Ik wil je! Bij mij!
Je voelen en je omarmen!
maar ... wil je mij?
of niet?
Ben je er voor mij?
of niet?

Ben ik er voor jou?
of niet?
Ik wil je laten voelen dat ik er voor je ben!
maar voel jij dat ik je dat wil vertellen?
of zie e dat anders
en ben je er dan?
of niet?