zondag, juli 19, 2009

Back to the basics!

--- Eenzaam ---
zoveel mensen om me heen en toch is er het gevoel van eenzaam zijn.
Hoewel ... niet eenzaam; eerder een gemis!
Een ondefinieerbaar gemis.
Oeps! ik dacht er net over om me wat positiever op te stellen en wat lees ik nadat ik slechts één lijn op mijn virtueel werkblad heb neergeprakt? Yes! Eenzaam!
Ik beken! Ik voel me soms eenzaam. Maar niet over de hele lijn!
Zoals ik eerder zij (met 'ei' natuurlijk ... of is dit een Freudiaanse vespreking): eerder een gevoel van gemis!
Het bruisende leven van een dertiger ...
Het nachtelijke leven van een student ...
Ideeën wisselen met hondereden mensen ...
't valt allemaal weg met de tijd ...
... als je niet oppast en je mee laat slepen met ...
D E V E R A N T W O O R D E L I J K H E D E N V A N H E T L E V E N
't wordt tijd dat ik het eens allemaal wat minder ernstig neem en weer een keer lol ga beleven in mijn leven.
So! Nightlive! Here I come!